סדנת שוקולד לנוער
סדנת שוקולד בשוקולד של קוביות מתאימה לבני נוער שמגיעים אליי רק כי נראה ומרגיש להם שזה עשוי להיות נחמד ונעים, קצת מבויישים וסגורים, לובשים בקושי סינרים מתיישבים בשולחן השוקולד שלי שקטים וקשובים... אלא שאז יש סיפור שוקולד פיקנטי, ואז... מגיח השוקולד שלי אל השולחן ואל הנערים והנערות המחוייכים ומחוייכות, ופתאום, צחוקים, סיפורים, חוויות... והשוקולד הופך לחלק הטעים של היום אך לא העיקרי... כי העיקר זה הכייף שיש אצלנו, כייף בלתי מוסבר...
Main Banner
סדנת שוקולד לבני נוער היא חוויה בלתי נשכחת בה כל אחד מתנסה בעצמו ונהנה מעולם שלם שכולו שוקולד. הסדנה מעניקה לכל משתתף תחושת עצמאות המאפשרת לנערים להרגיש ביטחון תוך כדי לימוד. סדנת שוקולד לבני נוער משלבת עשייה יחד עם כייף והנאה ויכולה להתבצע גם יחד עם ההורים. סדנת שוקולד מאפשרת לבני הנוער לגלות ולהיחשף לעולם חדש מלא בתוכן ושמחה.
הסדנה מאפשרת לבני הנוער שלכם פעילות חוויתית בה ניתן להפעיל את כל החושים בצורה מהנה, יצירתית, צבעונית בה כל נער/ נערה יהנו מסדנת שוקולד מדהימה. זו היא פעילות המאפשרת לבני הנוער לגעת, להריח, לטעום, ללמוד ובעיקר להנות.. סדנת שוקולד לבני נוער מתקיימת אצלי בסטודיו ומתקיימת בין שעה וחצי לשעתיים.. הנאה צרופה של יצירה ועשייה.
סדנת שוקולד לבני נוער חוגגים אך ורק בשוקולד של קוביות! חוויה נעימה שבה יוצרים ומכינים שוקולד... ובעיקר נהנים!
צלצלו עכשיו - 052-4305080 כשר